Heerlijk wegdroom verhaal

Sharons Boekenwereld 31 augustus 2019
Ik had nog niet eerder een boek van Jenny Colgan gelezen en ik had zin in een feelgood roman na een heftig waargebeurd verhaal en ik viel met mijn neus in de boter. In de eerste bladzijdes had ze me al direct te pakken. Ik werd in het verhaal gezogen en genoot van begin tot eind van het mooie verhaal van Flora. De manier hoe ze opbloeit op het eiland in combinatie met het bakken en de beschrijvingen van de natuur en het eiland maakte dat ik het gevoel had daar ook te wandelen. Ik zag haar zo staan koken en bakken. Ook blijven er tot op het einde van het verhaal verrassende wendingen voorkomen waardoor het geen voorspelbaar verhaal is. Gelukkig zijn er nog 2 delen, want ik heb voorlopig nog geen genoeg van Flora Mackenzie hihi :)

Meer recensies van Sharons Boekenwereld