Weer in één woord GEWELDIG

Sharon8 29 maart 2020
Wat een geweldig boek. Dit is weer een boek wat je gewoon niet wilt en weg kan leggen. De spanning is om te snijden.
In het boek zijn weer goede, nuttige details verwerkt die het verhaal stukje bij beetje duidelijker maken.
Bryndza weet het boek zo te schrijven dat het lijkt alsof je zelf door de ogen van Erika kijkt en alles mee maakt.
De harde randjes in Erika's karakter zijn wel aan het verdwijnen maar dat vind ik ook wel weer mooi aan haar karakter.
Het was al wel vrij snel duidelijk wie de dader was, maar toch was het boek zo opgebouwd dat het niet direct saai of voorspelbaar werd. Telkens gebeurde er wel weer iets waardoor je door wilde lezen.
Ik ben wel van mening dat het boek ook los te lezen is, maar als je het in de reeks leest is het net wat leuker en snap je de hoofdpersonen ook beter.
Ik kijk nu alweer uit om aan deel 5 te beginnen.
Mijn beoordeling ; 5 sterren

Meer recensies van Sharon8