Spanning en passie

Hij verloor zijn vrijheid en zij voelt zich verloren zonder hem.

Bear zit vast. Hij heeft de schuld op zich genomen. Hij kon Thia niet naar de gevangenis laten gaan. Zij zou de gevangenis nooit overleven. Hij weet niet eens of hij het zelf wel zal overleven. Zijn vader wil wraak, en Chop zal zich niet laten tegenhouden door een paar gevangenismuren.

“Het deed pijn om terug te denken aan de uitdrukking op haar gezicht toen ik in de handboeien werd geslagen, toen ze dacht dat die voor haar bestemd waren. De verwarring op haar gezicht voordat haar ogen groot werden. Toen ze mijn naam riep, keek ik bijna niet achterom; ik dacht dat ze me nooit zou vergeven voor wat ik had gedaan.” T.M. Frazier

Het maakt Bear allemaal niet uit. Zolang Thia maar geen gevaar loopt. Thia verblijft ondertussen op een veilige locatie met een wel heel bijzondere bodyguard. Ze vindt het leven zonder Bear maar niets. Ze houdt van hem, ze mist hem en ze wil niets anders dan ervoor zorgen dat ze weer samen kunnen zijn.

Maar zelfs buiten de gevangenis zou een leven samen gevaarlijk zijn, zolang Chop niet wordt uitgeschakeld.

Bear van T.M. Frazier is alweer het vierde deel uit de King-serie. Een serie die mij, ook met dit vierde deel, nog steeds enthousiast weet te maken.

T.M. Frazier zorgt er met de diverse verhaallijnen en wendingen voor dat de King-serie geen moment verveelt. Sterker nog, je wil er eigenlijk alleen maar nog meer van lezen.

Wat ik bijzonder vind is dat je, ondanks het feit dat Bear best een foute man is, toch voor hem valt. Hij doet dingen die echt niet door de beugel kunnen, maar je wil zijn beweegredenen begrijpen. Hij gaat door het vuur voor de mensen die hij liefheeft, zelfs als hij daarvoor de wet moet overtreden.

Thia heeft een bepaalde onschuld over zich, maar ook zij deinst niet terug voor geweld als ze daarmee haar geliefden kan beschermen. Het geweld in Bear is keihard en soms schokkend, de passie is groot en de erotiek is expliciet, maar het verhaal is vooral ontzettend spannend en verschrikkelijk verslavend.

Ook in dit deel van de King-serie komen er personages voorbij die je kent uit de eerdere delen. Dit zorgt ervoor dat je je echt verbonden gaat voelen met de karakters en hun verhaal.

Vlak voor het einde dropt T.M. Frazier nog iets dat, waarschijnlijk iedere fan van deze serie, toch even de adem zal benemen. Iets waar je ontzettend graag heel snel meer over wil lezen. Bear krijgt 5 sterren van mij.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks