Sexy en ontzettend grappig

sheila_hjv_inbooks 26 oktober 2019
Ja hoor, dat zal je altijd zien. Ga je, voor het eerst in jaren, weer aan het werk, en dan blijkt jouw nieuwe baas een enorme eikel te zijn. Dat is precies wat Lauren in Flirten met de baas van Natasha Madison overkomt.

Na haar scheiding gaat Lauren voor het eerst weer aan de slag. Toen er kinderen kwamen hadden zij en Jake afgesproken dat Lauren bij de kinderen zou blijven. Nadat bleek dat Jake een affaire had, zijn Lauren en hij uit elkaar gegaan.

Op weg naar haar nieuwe werkplek wordt Lauren aangereden. Wanneer ze uitstapt om de schade te bekijken, staat ze oog in oog met een vreselijk knappe man. Knap, maar ook enorm onbeschoft.

“ ‘Ben je me nu verdomme ook nog aan het stalken? Ben je me soms hiernaartoe gevolgd?’ Met een ruk draai ik mijn hoofd om en zie hem. Ja, hoor ....... Heb ik weer. Het is de eikel van zonet, degene die me van achteren aanreed.” Natasha Madison

Wanneer ze, gelukkig, niet veel te laat op kantoor aankomt, maakt ze kennis met Austin, haar nieuwe baas. Die niemand minder dan die eikel van de aanrijding blijkt te zijn.

Flirten met de baas is het eerste deel van de Flirten met (new adult) serie van Natasha Madison.

Natasha Madison heeft het voor elkaar gekregen om een sexy verhaal te schrijven dat ook nog eens ontzettend grappig is. De dingen, die Lauren en Austin met elkaar uithalen, hebben mij regelmatig laten glimlachen en, nog vaker, laten schaterlachen.

Het is leuk om te lezen hoe Lauren en Austin in eerste instantie het slechtste in elkaar naar boven halen. Austin is duidelijk een alfaman die redelijk bot uit de hoek kan komen. Doordat het verhaal ook uit zijn perspectief wordt verteld, neemt hij je toch moeiteloos voor zich in.

Lauren is zeker geen weerloze vrouw. Ze laat niet over zich heenlopen. De dynamiek die hierdoor, tussen Austin en Lauren, ontstaat is in eerste instantie vooral erg komisch. Toch bemerk je ook direct de aantrekkingskracht.

Flirten met de baas bevat, naast Lauren en Austin, nog een hoop andere leuke personages. De ietwat gekke zus van Lauren, de stoere en grappige vrienden van Austin en de kinderen van Lauren. Er komen zelfs nog personages uit een ander boek (Onafwendbaar) van Natasha Madison voorbij.

Met Flirten met de baas heeft Natasha Madison mij echt voor zich gewonnen. Ik kan dan ook niet wachten om verder te flirten in deel 2. Deel 1 van de Flirten met serie krijgt in ieder geval 4.5 sterren van mij.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks