Liefde en vriendschap

sheila_hjv_inbooks 26 oktober 2019
Flirten met mijn ex van Natasha Madison is deel 2.5 van de Flirten met serie. In dit deel komen we iets meer te weten over John en Dani.

Ze heeft het uitgemaakt, zomaar uit het niets. Het ging toch juist goed? John kan het maar niet geloven. Hij houdt van Dani en hij dacht dat ze ook van hem hield. Maar nu is hij weer vrijgezel, iets wat hij helemaal niet wil zijn. Hopelijk kunnen zijn vrienden Noah en Austin, hem een beetje opvrolijken.

Het leek zo een goed idee om het uit te maken. Haar vriendinnen hadden gelijk toch? Ze is nog veel te jong om zich nu al te binden. Ze moet eerst genieten, van haar studententijd enzo. Maar waarom voelt ze zich dan zo vreselijk verdrietig. Dani begint zich af te vragen of het verbreken van haar relatie met John wel zo een goed idee was.

“ ‘Ik ruik problemen’ Austin zet de tv uit. ‘Zodra je Noah en zijn ideeën in het juiste licht ziet, weet je zeker dat er allerlei shit gaat gebeuren en dat alles waanzinnig uit de hand gaat lopen.’ Ik sta op het punt hem te laten weten dat het inderdaad een stom idee was, maar dan komt Noah de trap af rennen.” Natasha Madison

Noah en Austin bedenken allerlei plannen om John over zijn verdriet heen te helpen. Ook Dani krijgt hulp, van haar kamergenote. Maar of dat nou allemaal zo een goed idee is?

Flirten met mijn ex van Natasha Madison is eigenlijk meer een kort verhaal, waarin je leest hoe de relatie tussen John en Dani is ontstaan.

Met beide personages heb je waarschijnlijk al kennisgemaakt in de eerste twee delen van de Flirten met serie. John is de zakenpartner van Austin en een vriend van zowel Austin als Noah.

Voor het liefdesverhaal van John en Dani gaan we terug naar de studententijd van de drie vrienden en Dani. Ook in dit deel zitten weer een aantal ontzettend humorvolle fragmenten.

Doordat dit boek vrij kort is, kom je eigenlijk niet zo heel veel te weten over Dani en John. Wat ik op zich best jammer vind. Daar tegenover staat, dat ook hier de vriendschap tussen de mannen weer een groot deel van het verhaal vormt. De manier waarop zij met elkaar omgaan, is echt een pluspunt in de hele serie.

Flirten met mijn ex had wat mij betreft best iets dikker mogen zijn, zodat John en Dani beter tot hun recht zouden zijn gekomen. De interactie tussen de heren was echter weer zo leuk, dat ik dit korte verhaal toch 4 sterren geef.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks