Kan Parker Cooper vertrouwen?

sheila_hjv_inbooks 17 augustus 2019
In Onafwendbaar - Soulmate 1 van Natasha Madison is Parker haar vertrouwen in mannen wel een beetje kwijt. Nooit meer zal ze haar leven schikken naar de wensen van een man.

Wanneer Parker haar man, James, vrijend aantreft met zijn assistente, kan ze haar ogen niet geloven. Is dit de man waar ze al sinds haar jeugd mee samen is? De man voor wie ze alles opzij heeft gezet? Haar wereld stort in. Maar ze moet door, voor haar kinderen.

Met de hulp van haar beste vriendin verwerkt ze haar verdriet. Parker doet er alles aan om haar leven weer op de rit te krijgen. Ze zorgt voor haar kinderen en ze zet alle zeilen bij om van haar schaatshal een succes te maken.

“Ik zet de motor van de Jeep af, en val naar buiten - jazeker, ik val. Ik ben een meter zestig, alles is groter dan ik - en draai me net op tijd om om te kunnen zien hoe hij uit zijn truck stapt. En ik ben onder de indruk van hoe sexy hij is.” Natasha Madison

Bij de schaatshal ontmoet ze Cooper, een grote, maar o zo arrogante, ster in de hockeywereld. Parker wil geen interesse hebben in deze man. Hij leidt een heel ander leven dan zij en ze vindt hem niet eens aardig. Maar het vonkt en knettert tussen de twee. Kan Cooper haar vertrouwen winnen?

Onafwendbaar van Natasha Madison mag zich met recht een new adult boek noemen. De hoofdpersonages dompelen zich, in gedachten, in gesprekken en samen, volledig onder in hun seksuele escapades. Dat ze zich aangetrokken voelen tot elkaar is meer dan duidelijk en in het begin misschien zelfs een beetje oververtegenwoordigd.

De verhaallijn rondom het gezin van Parker maakt het verhaal wat persoonlijker om te lezen. Daarin leer je iets meer over de personages, doordat er op dat moment een andere interactie ontstaat. De personages laten zich dan van een andere kant zien.

Het boek van Natasha Madison leest makkelijk en is duidelijk op papier gezet. Het verhaal is leuk maar mist, naar mijn mening, dat beetje extra. Iets spannends, ontroerends of verrassends dat het verhaal verder optilt. Dat wil echter niet zeggen dat het geen plezierig boek is om te lezen.

Als je van een gewoon lekker ongecompliceerd new adult verhaal houdt dan is Onafwendbaar een goede keuze. Ik geef het 3.5 sterren.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks