Je kan niet stoppen met zoeken

sheila_hjv_inbooks 04 oktober 2019
Zoek Momo van Andrew Knapp is een fotoboek vol zoekplaatjes, waarop je de hond Momo moet zien te vinden.

Momo vindt heel veel dingen leuk, maar niet alles. Hij houdt bijvoorbeeld niet zo van herrie. Verstoppertje spelen vindt hij geweldig en dat kan hij ook heel erg goed.

Samen met zijn baasje Andrew is Momo bijna altijd op pad. Op zoek naar plekken waar hij zich kan verstoppen. Baasje Andrew probeert dan foto’s te maken van alle plekjes waar Momo zich verstopt heeft.

Kan jij Andrew helpen met het zoeken naar waar Momo nu weer zit?

Andrew en Momo reizen heel wat af. In Zoek Momo staan foto’s van de plaatsen waar ze samen zijn geweest.

Toen Andrew Knapp ontdekte dat Momo het leuk vindt om zich te verstoppen, is hij daar foto’s van gaan maken. Andrew plaatste deze op Instagram en al snel kregen hij en Momo een hoop volgers.

Op hun reizen worden Andrew en Momo zeer regelmatig herkend. Niet in de laatste plaats door het opvallende gele Volkswagen busje waar ze mee rijden. Maar ze worden natuurlijk vooral herkend door de vele fans van Momo.

In het boek staan allerlei leuke weetjes over Momo en zijn verstopplaatsen. Vaak kan je Momo wel vinden op de foto’s, maar er zitten plaatjes tussen waarop dit een hele uitdaging is.

Al snel merkte ik dat, wanneer je eenmaal begint met zoeken, je nog maar moeilijk kunt stoppen. Zoeken naar Momo werkt behoorlijk verslavend.

Zoek Momo is een jeugdboek, dat eigenlijk leuk is voor alle leeftijden. Of je het nu alleen of samen leest, je zult al snel merken dat het ontzettend leuk is om naar Momo te zoeken. Ik geef Momo en zijn baasje 4 sterren.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks