Teleurstellend

Shel Wildvang 06 maart 2020
De sfeer van Napels en de tijdsgeest waarin het verhaal zich afspeelt sprak mij aan om aan dit boek te beginnen. Echter sprak uiteindelijk het boek mij echt niet aan. Het is naar mijn gevoel erg saai met weinig benoemenswaardige gebeurtenissen. De warboel van namen en familiebanden maakt dat je uiteindelijk niet meer goed weet wie wie is en dat je ook geen band met hun opbouwt. Je hebt natuurlijk ook geen zin om bij elke pagina terug te moeten kijken naar de oplijsting die vooraan in het boek is gemaakt. Wat ik ook vervelend vond is dat Lena haar zo fantischtische ophemelt en er echt naar op kijkt. Dit komt zo vaak in het verhaal terug. Lila die goed is in alles... Het 2e boek zal niet voor mij zijn.

Meer recensies van Shel Wildvang