Prachtige quotes die je aan het denken zetten

Shel Wildvang 30 maart 2020
Vele hemels boven de zevende is een familieroman waarbij er vanuit verschillende personages wordt geschreven. Elk heeft zo zijn eigen problemen. Tijdens het verhaal vind ik het knap omschreven hoe familieleden en vrienden vooral bekommert zijn om hun eigen problemen en zo niet zien hoe een ander zich voelt. Een herkenbare situatie in onze maatschappij waarbij de focus vooral licht op individualisme. In het boek zijn er interessante personages met boeiende familiedynamieken. Greet maakt regelmatig gebruik van prachtige quotes die je aan het denken zetten (doet mij ook wat denken aan de schrijfstijl van Ish Ait Hamou). Een intrigerend verhaal die groots is in zijn kleinheid.

Meer recensies van Shel Wildvang