Sprookjes van weleer

Lilly & Britt en het sprookjesavontuur is een leuk verhaal over twee zusjes, die een lapje rode stof vinden. Ze willen graag weten van wie het is. Tijdens hun zoektocht belanden ze in het sprookjesbos. Ze vragen aan iedereen of het rode stofje soms van degene is. Maar steeds komt er een ontkennend antwoord. Van wie is het dan wel ? Benieuwd of het gaat lukken om de eigenaar te vinden van het mooie rode stofje ? Lees dan mee in dit vrolijke boekje, voor kids tot circa 6 jaar, waarin kinderen en ouders de bekende sprookjes van weleer zullen herkennen.
Het is een kleurrijk boekje, 24 pagina’s, met vrolijke tekeningen van Faiza Farooq. Het oogt wat klein, 15x15 cm. Ik zou echter gekozen hebben voor een harde kaft, dan heb je, ook bij een klein boekje, meer het gevoel een boek in handen te hebben en zou het dan in de winkel eerder oppakken. Denk dat de lezers er zekerwel ook bereid toe zijn om er iets meer geld aan uit te geven als het hardcover is. Het oogt wat meer.
Niels woont met zijn gezin in Hoogvliet. Zijn eigen kinderen Lilly en Britt spelen de hoofdrol in dit vrolijke kleuterboekje. Niels schenkt een deel van de opbrengst aan Stichting Jarige Job. www.jarigejob.nl

Meer recensies van shirley pellikaan