Super geschreven.

09 juni 2019

Nadat ik na een tip gelezen had .
Over dit boek
En de programma's :van Atlas naar Arabië van #kefahallush met heel veel plezier bekeken had .
Had ik besloten om dit boek dan ook maar te gaan lezen .
En inderdaad ,zoals hij het in zijn programma's zeer boeiend vertellen kan .en dan het , op zo een levendig manier geschreven heeft, dat je echt mee loopt met,
Gabriël.
Die door de straten van ,bijvoorbeeld Jeruzalem .waar hij uiteindelijk naar toe is gegaan door middels een brief en een munt wat hij in ontvangst heeft genomen
Hij gaat op onderzoek uit om de puzzelstukjes in elkaar te zetten
Die deze geheimzinnige munt met zich mee brengt ,die van zijn vader afkomstig is die hij nooit gekend heeft .
Wie is die man .? Waarom geeft hij mij deze munt ?
Zo gaan we ook verder
En reizen we later in het verhaal af naar Jordanië ..in dit gedeelte bv vind ik het wederom zo mooi uitgebeeld in woorden .dat je je er echt in mee getrokken word.in het verhaal ,je bent er gewoon.je ziet het voor je
En dan . .
Het verassende einde,
Maar laat het hopenlijk niet het einde zijn van zijn heerlijke schrijfstijl .op naar meer boeken

Meer recensies van