simone-239 29 januari 2007
Ik heb het boek ook gelezen, een poosje geleden. En ik ben er helemaal weg van! ik vond het zo'n goed verhaal, en het was totaal niet voorspelbaar! Ik heb ook al heel veel van haar historische jeugd romans gelezen (alle die bij ons in de bieb staan, dus ik weet niet of het al haar boeken zijn??) maar omdat ik in het vorige berichtje las, over iemand die zich afvroeg of het raar was om een volwassenenboek te gebruiken voor een boekbespreking/boekverslag, maar ik ben op deze site gekomen omdat ik een beetje hulp zocht bij het maken van een recensie. maar ik ben 15 (bijna 16 =D) maar ik gebruik het boek dus ook voor boekverslag. Ik denk dat het alleen maar goed overkomt als je het er voor gebruikt dat laat merken dan je een echte lezer bent ! Dus ik zou het gewoon doen! ;) en laat even weten wat je cijfer was.