wauw

Sissybaltissen 24 november 2018
wat een prachtige cover heet dit boek normaal gesproken zou ik niet voor dik boek gekozen hebben in de winkel echter de cover sprak me zo aan en de uitspraak van chinouk des te meer dus toch maar snel ermee naar de kassa en thuis meteen erin begonnen.
Het boek bracht me al snel in de wereld van caraval een magisch spel waarin scarlet de hoofdrol vervult. Ze wil t spel heel graag winnen en heeft er veel voor over.Een heel spannend boek met verrassende wendingen die het nog spannender maakten en ik moest gewoon blijven lezen. Uiteindelijk zo ervan in de ban dat ik zeker deel 2 direct erachter aan moest lezen.
Dit is een boek wat zeker in mijn boekenkast blijft staan zodat mijn kinderen dit ook kunnen lezen als ze wat groter zijn zo'n mooi boek vindt ik het..!!

Meer recensies van Sissybaltissen