prachtig boek

Sissybaltissen 20 juni 2018
Het boek beschrijft het leven door de ogen van jasmijn, niet wetende wat er met haar aan de hand is maar wel duidelijk voor haar dat ze anders is dan de andere mensen om haar heen.

Voor mij een hele eye opener mijn zoon heeft autisme en je wilt je zo graag verplaatsen in je kind maar dat is Ow zo moeilijk.
In dit boek herkende ik echt veel en door over de belevingswereld van jasmijn te lezen ga je met hele andere ogen naar autisme kijken.
Het boek leest heerlijk weg Maargoed Judith visser heeft dan ook een hele fijne schrijfstijl waardoor je heerlijk jezelf mee kunt laten varen in het verhaal. Kortom een prachtig boek wat echt de moeite waard is om te lezen of je nu wel of niet bekend bent met iemand met autisme.

Meer recensies van Sissybaltissen