Teveel...

Son370 23 maart 2018
Dit is alweer het tiende boek in de serie rondom Patrick Hedström en zijn vrouw de schrijfster Erica Falck, het decor is zoals in elk boek het Zweedse plaatsje Fjallbacka.
Het is een hele dikke pil. Dat is zeker!
Om maar direct met de deur in huis te vallen; het is niet haar allerbeste uit de serie. Er spelen drie verhaallijnen. We lezen het heden, verleden (30 jaar geleden) en dan nog een verhaal dat zich afspeelt in 1670. Alsof dat nog niet genoeg is krijgen we ook nog een vluchtelingen-problematiek voor de kiezen die ook weer veel namen met zich mee brengt terwijl er al zoveel personages meedoen, dat betekent dus heel veel namen om te onthouden. Lastig maar ook een verhaal die best geschrapt had gemogen.
Recensie op Sonja leest & schrijft. Link in bio

Meer recensies van Son370