Goed boek!

Son370 24 oktober 2016

Indra, het eerste boek wat ik heb gelezen uit de Rani Diaz misdaadserie. Het is boek 6 uit de serie maar dat is geen enkel probleem. Het is als standalone te lezen ook al wordt er heel af en toe gelinkt naar een vorig deel. Er gebeurt heel veel in dit verhaal. De twee verhaallijnen van Indra en Rani en haar team komen komen goed bij elkaar, alles wat er gebeurd is uiteindelijk met elkaar verweven. De spanning wordt beetje bij beetje opgevoerd. De lezer krijgt te maken met moorden, brandstichting, list en bedrog, ziekte, radicale Islam zelfmoordterrorisme (!!) maar gelukkig bevat het ook een mooie maar subtiele dosis humor tussen Rani en haar collega Simons. Aan het einde is er een cliffhanger, ik kan je adviseren om boek nummer 7 ook te lezen want die is recent ook alweer verschenen met de titel Gotcha. Al met al heb ik Indra met plezier gelezen! Ik weet nu dat de gehele serie door mij gelezen gaat worden! Sterre Carron heeft er een lezer bij.

Spannend!
goed plot!

Sterre heeft eigen eigen Rani Diaz pagina op facebook.
Mijn volledige recensie is te lezen op: Sonja leest&schrijft https://son370.wordpress.com/2016/10/22/indra-sterre-carron/

Meer recensies van Son370