De liefde tussen 2 zusjes

Sonja Tonnis 30 juni 2014
Beatrice woont met haar vriend Tod in New York als zij een telefoontje krijgt van haar moeder, dat haar zusje (5 jaar jonger) al een paar dagen wordt vermist.
Beatrice neemt de 1e de beste vlucht naar Londen on uit te zoeken waar Tess is gebleven.
Na een paar dagen blijkt ze gevonden te worden en iedereen gaat er vanuit dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Beatrice is het er niet mee eens en gaat verder op onderzoek, wat niet makkelijk is, want niemand wil haar geloven, alleen als ze met keiharde bewijzen komt!
Dit boek is geschreven als een lange brief van Beatrice naar haar zusje Tess. De schrijfstijl is in het begin wel even wennen, maar eenmaal gewent, leest het vlot door. Je proeft de liefde van de 2 zusjes. Je voelt de verhouding van de ouders naar de kinderen toe.
Er wordt goed naar het plot toegewerkt en komend bij het plot heeft de auteur me toch volledig verrast.
Een aanrader!

Meer recensies van Sonja Tonnis