Als de vrijgezelle Krista door haar collega word gedwongen een trouwjurk te passen die is binnen gebracht bij de kringloopwinkel waar ze werken voelt ze zich gedwongen hem te kopen als ze betrapt worden door de eigenaar van de winkel.
Thuis blijkt dat er niet alleen een jurk en schoenen inzitten maar ook een verlovingsring en persoonlijke brieven, Krista beseft dat deze doos waarschijnlijk per ongeluk bij hun terecht is gekomen en zet alles op alles om de eigenaar van de doos op te sporen en de jurk terug te bezorgen bij de rechtmatige eigenaar. Maar of dat nou zo'n goed idee is.

Niet voor niets staat de zin Zin in een feelgood op de zij en achterkant van dit boek wat dit is absoluut een heerlijke, zomerse, ultieme feelgood. Het heeft alles wat je maar zoekt in een vrolijk, lief liefdesverhaal en doet niet onder voor grote feelgoodschrijfsters als Jill Mansell of onze eigen Jackie van Laren. Het boek heeft een fijne aantrekkelijke schrijfstijl waardoor het moeilijk word hem even weg te leggen en met zijn 240 pagina's is het de ideale lengte, niets word gehaast of juist te uitgebreid verteld waardoor het een logisch verhaal is waarin je soms zelfs even een brok in je keel krijgt.

Persoonlijk geef ik feelgoods niet vaak 5 sterren omdat de boeken meestal net iets oppervlakkiger zijn dan romans maar bij dit boek kon ik niet anders dan ze alle 5 toch geven want dit boek heeft alles wat een goed boek nodig heeft!

Tamara Haagmans (1980) is dol op alles wat met letters te maken heeft en maakte met De mooiste dag van je leven haar debuut bij  Luitingh-Sijthoff.

Reacties op: Een ultieme feelgood

De mooiste dag van je leven - Tamara Haagmans
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 12,99 Bestel het e-book € 7,99