Prachtig geschreven en geillustreerd

Soraya Latten 19 oktober 2019
In dit boek vind je weetjes over dingen die je in de lucht vindt zoals de zon, planeten, de maan en de verschillende dingen die rondvliegen op of rond de aarde.

Door de prachtige foto’s en illustraties zal je kind het leren van lezen nog leuker gaan vinden. Ondanks de grote van deze foto’s en tekeningen leiden ze niet af van de tekst deze is namelijk voor de uitgever in hokjes geplaatst waardoor deze goed zichtbaar en makkelijke leesbaar is.

Dit boek leert op spelende en soms dichtend de vorm meer over de dingen om ons heen en in dit geval vooral alles boven de aarde. Dit alles maakt het boek op vele verschillende manieren educatief.

Fiona Rempt haar eerste boeken werden in 2006 uitgebracht waarbij haar boek Supervrienden werd vrijwel direct in 8 talen vertaald. Op dit moment heeft ze meer dan 40 boeken op haar naam staan.

Dit boek is geschikt vanaf AVI-niveau start en wordt aangeraden vanaf ongeveer 6 jaar. De lees en weet boekjes van Zwijsen zijn speciaal gemaakt voor de beginnende lezer. het AVI-niveau loopt van AVI start tot E3. Hierdoor groeit het boek met de lezer mee. Op dit moment zijn er 8 boeken in de Lees en weet serie.
Zwijsen ontwikkelt al 170 jaar boeken voor het basisonderwijs. Door de relatief lage prijs van de boeken maakt Zwijsen lezen toegankelijk voor elke leeftijd en leren ze spelenderwijs niet alleen woorden en zinnen maar ook veel andere leuke en interessante dingen

Meer recensies van Soraya Latten