Mooi

staceyleest 16 september 2021
Celaene is vertrokken naar Wendlyn. Waar ze nog steeds ellendig om het verlies van haar dierbare vriendin, eerst wat rondhangt. Tot dat ze haar neef Rowan tegen het lijf loopt en kennis maakt met haar tante. Ze verdiept zich door middel van training verder in de wereld van de Fae. Maar komt ook oog in oog te staan met haar eigen verleden. Een moeizame zoektocht naar haar ware kracht als Aelin Vuurhart.
Intussen in Adarlan ontdekt Chaol dat Aedion in plaats van feest, samen spant met de rebellen.
Leert Dorian meer over zijn eigen krachten.
Maar leren we ook heksen kennen en volgen we de training van hen mee op de voet. Wat de koning nog in petto heeft voor onze geliefde personages is nog maar de vraag. Wat mogen we nog verwachten van de heks Manon? En vind Aelin/Celaene de Wyrd sleutels?

Het wordt alleszins uitkijken naar het vierde deel. Het was wederom een meeslepend boek. Alhoewel het begin erg langdradig was, de trainingen met Rowan wat geleken op de trainingen in het eerste boek. En dat Chaol een beetje soft geworden is. Niet tegenstaand kijk ik uit naar wat er nog komen gaat. En wat Manon nog zoal in petto heeft bv.

Meer recensies van staceyleest