Ziekelijke liefde

Stephie Spaas 15 februari 2020
Dankzij Hebban mocht ik Ongenadig van Karin Hasendonk lezen. Deze boek stond al even op mijn "wil ik lezen" lijstje. Dus toen ik de buzz zag heb ik me dadelijk ingeschreven. Met resultaat.

Anouk en Sven leren elkaar kennen tijdens een personeelsfeest. Er is een wederzijdse aantrekkingskracht en de volgende stappen in de relatie worden al snel gezet dank zij de aanmoediging van Anouks tweelingzus Miranda.
Anouk leert echter een andere kant van Sven kennen. Hij heeft zijn eigenaardigheden en een bizarre hobby. Anouk probeert uit alle macht daarmee om te gaan.
Maar het noodlot slaat toe en voor ze het weet is Anouk overgeleverd aan Sven zijn ziekelijke  en morbide plannen...

Ik was echt gepakt door het boek. Helemaal in de ban! Het personage Sven met zijn "trekjes" en de naïeve Anouk.
Maar in het tweede deel sloeg voor mij het verhaal om. Ik vond het einde zo plots. Ineens was het boek uit en ik bleef echt op mijn honger zitten.
Het was een heel goed en spannend boek maar ik miste op het einde toch wel wat. Het tweede deel begint wat langdradig om dan ineens abrupt te eindigen... Spijtig...

Meer recensies van Stephie Spaas