Zeer idealistisch, maar niet voorspelbaar

SuzanneEline 13 april 2020
Goede manier van het verhaal opstellen in een boek. Makkelijk te lezen. Echter, de personages zijn erg idealistisch net als het milieu waarin de personages zich bevinden. Weinig conflicten zelfs niet op de plekken waar je deze zal verwachten; op het eerste gezicht een nadeel, maar je kunt dit ook zien als een manier waardoor voorspelbaarheid voorkomen wordt. Leuk boek óók voor de mensen die niet perse van dit genre houden (hieronder val ik ook), met een goed in elkaar gezet verhaal. De flashbacks zijn de delen die ervoor zorgen dat je doorleest, dat maakt het begin en het einde van het boek zeer lastig om er doorheen te komen.
Het eerste deel heb ik gelezen en heb nog 3 delen in de kast liggen. Door alleen de nieuwsgierigheid en interesse in 'Spoorloos'-achtige verhalen zal ik deze boeken, na enkele andere boeken te hebben gelezen, ook gaan lezen.

Meer recensies van SuzanneEline