Ik had niet verwacht dat dit zo een mooi boek ging zijn. De achterflap van het boek verteld namelijk niet zo heel veel over het boek, al weet je wel dat het fantasy is. Normaal gesproken lees ik niet graag fantasy, maar dit was zeker een uitzondering. Het is een heel spannend boek, met romantiek en uiteraard fantasie. Ik kon het niet wegleggen en las het ook in een ruk uit.

Het verhaal gaat over Liv, die vaak verhuist omdat haar moeder in verschillende landen opdrachten krijgt voor haar job. Liv en haar zus Mia dromen van een eigen thuis, en wanneer ze die eindelijk rijgen, ontglipt die hen door de verliefdheid dan hun moeder. Ze gaan intrekken bij hun moeders nieuwe vriend en krijgen er een broer en zus bij. Liv droomt sindsdien heel raar. Over een lange gang met deuren en ze droomt ook over dingen die ze onmogelijk kan weten. Maar hoe kan ze dromen over dingen waar ze niets van weet? En wat is die rare gang met al die deuren? Op die vragen krijg je een antwoord in dit zeer spannende, magische maar zeker ook romantische boek. Zeker de moeite waard, k kan niet wachten om het tweede boek te lezen!

Reacties op: magisch boek

Silber - Het eerste boek der dromen - Kerstin Gier