Mijn eerste Nesser ervaring.

Tilak 04 april 2015
Het boek vertelt het verhaal van Leonard Vermin een nogal eigenzinnige man die weet dat hij niet lang meer te leven heeft. Hierop organiseert hij een etentje in een chique restaurant in Londen met de bedoeling om hier zijn testament kenbaar te maken. Zijn levenspartner en haar twee kinderen zullen hierbij aanwezig zijn. Maar wij zijn de andere twee gasten aan de tafel voor zes. Nesser verteld gedurende het verhaal momenten uit zijn jeugd en de ontdekking van zijn liefde voor de vrouw van zijn leven, uiteindelijk blijkt dit de enige te zijn waar hij echt van gehouden heeft. De echte spanning in het verhaal ontbreekt en dat is jammer, ook is het soms wat warrig geschreven en moeilijk te volgen is het een feit of fictie vroeg ik mij wel eens af, van daar voor mij 3 sterren voor dit boek wat mijn eerste Nesser was.

Meer recensies van Tilak