Spannend debuut

Ton van der Stelt 12 oktober 2019
Als het verleden toekomst wordt - Marja Boomstra.
Paperback 297 bladzijden thriller.
Uitgeverij MB Publishing.

De thriller gaat over Letta, een vrouw die op jeugdige leeftijd, 14 jaar, haar ouders heeft verloren. Letta wordt geconfronteerd met een gebeurtenis, waarvoor ze op de vlucht sloeg. Tijdens haar vlucht wordt ze aangereden en de bestuurder neemt haar mee naar zijn huis. Dan begint het verhaal goed, wie is hij, is hij te vertrouwen en door diverse gebeurtenissen, een nicht van haar huisgenote wordt dood in de woning van Letta aangetroffen, valt ze van het een in het andere.
Er volgt een spel waarbij ze zeer sterk geconfronteerd wordt met haar duistere verleden.

Het debuut van Marja smaakt naar meer. Een heerlijke heldere schrijfstijl. Het verhaal is zo geschreven dat je het boek maar moeilijk kan wegleggen. Ik adviseer ook ga eraan beginnen als je aan je weekend begint of vakantie want het zit zo goed in elkaar dat je door wil blijven gaan.

Kortom een zeer sterk debuut, helder zelfs filmisch geschreven. Klasse!!!

Meer recensies van Ton van der Stelt