Nieuwe thriller auteur

Il Circolo van Marja Boomstra
Duivelse Dilemmma's
Psychologische thriller
Paperback 288 bladzijden

In deze tweede thriller van Marja Boomstra maken we kennis met Lotte. Lotte getrouwd en moeder van twee dochters, verzorgd een ongeneeslijke patiënt. Deze patiënt is een gedetineerde en heeft nog maar een wens zijn zoon Aldo te zien, voor het te laat is.

Vanuit haar zorgzame natuur zegt ze ja tegen patiënt Salvatore.

Ze gaat op pad maar dan, ze komt in een stroomversnelling terecht, tijdens de speurtocht. Ze wordt tegengewerkt en plots bemerkt ze dat haar dochters in gevaar komen .

Ze vliegt de hele wereld over en Lotte had nog nooit gevlogen.

De stroomversnelling komt voort uit een zeer prettige schrijfstijl. Duidelijk worden de personages beschreven en te tonelen gevoerd. Er komen pageturners in deze thriller voor maar ook zo helder het privéleven van Lotte wordt goed uitgewerkt. Want ja er gebeurd nogal wat zowel prive als zakelijk. Immers de zoektocht naar Aldo.

Alles is heel goed uitgewerkt en door pageturners blijf je doorgaan. Vind de ontknoping bijzonder gevonden maar heel goed.

Ik hoop dat je nieuwsgierig wordt dan stuur ik je naar de betere boekhandel voor deze zeer geslaagde thriller.

Haar debuut "als het verleden toekomst wordt" was meteen al van een duidelijk visitekaartje. Maar dan is het spannend voor het vervolg en dat is wederom gelukt.

We hebben weer een nieuwe thrillerauteur erbij, waar we zeker nog veel meer van zullen horen.

Meer recensies van Ton van der Stelt