Waar is je kind?

Ton van der Stelt 10 november 2019
De thriller is uit en het was de eerste kennismaking met Ilse. Een snel vertellend verhaal met redelijk wat personages. De meeste waren goed uitgewerkt maar een aantal had nog wat beter uitgewerkt kunnen worden. Er zaten een aantal mooie wendingen in en blijf er wel.bij het verhaal klopt gewoon, niets overdreven of denkend dit kan helemaal niet. Nee dat klopt prima. De overgang in de hoofdstukken was ook heel duidelijk. Dus de vaart tijdens het lezen bleef gewaarborgd. Persoonlijk vond ik de spanning niet zo aanwezig , voor een thriller wat minder. Het is voor mij een boek dat makkelijk wegleest, vermoedelijk niet mijn stijl. Daarom wel drie sterren voor het werk van deze auteur en ik ga zeker haar eerdere werk lezen. Ik heb het idee dat deze auteur veel beter kan, veel krachtiger sterker en spannender. Daarom neem ik de tip van een der Hebban medelezers ter harte en ga eerder werk van de auteur lezen.

Meer recensies van Ton van der Stelt