Het eerste dat opvalt aan 'Louise' is de mooie zwarte cover met een zwangere vrouw er op. Het is het derde boek van Anne-Laure van Neer en ik heb ervan genoten!

Anne-Laure speelt zelf de hoofdrol van een zwangere vrouw die een huur-appartement zoekt. Ze vindt dit bij Louise en Roger. Roger is de man van Louise en niet helemaal bij de tijd, zoals Louise zegt. Op een dag vindt Anne-Laure een manuscript over misdaden die gepleegd zijn . In eerste instantie denkt Anne-Laure dat Louise is begonnen met het schrijven van een boek, maar het vreemde is dat de namen die in dat manuscript staan, van bestaande personen zijn. Hoe verder Anne-Laure leest, hoe banger ze wordt. Is Louise wel de persoon zoals ze zich voordoet? En hoe zit dat met Roger? Het plot is heel verrassend.

Het verhaal is met veel humor geschreven en ik zat vaak met een glimlach te lezen. Het was zeker ook spannend en ik vond het soms jammer dat ik moest stoppen met lezen. Ik was echt nieuwsgierig hoe het zou aflopen.
Echt een aanrader!

Reacties op: Misdaad met humor

Louise - Anne-Laure Van Neer
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95 Bestel het e-book € 9,99