Helaas had ik hem snel uit maar zeker de moeite waard!

TwistiveReader 26 oktober 2019
Wat is dit een mooi boek! Het was mijn eerste boek van Daniëlle Bakhuis maar dit is zeker niet de laatste!
Ik houd van thrillers en horror boeken maar er zijn maar zelden boeken die mij zo ver krijgen dat ik bijna de hele nacht door lees en het boek met veel moeite dan eindelijk weg leg.

Er staat in het boek dat je het beste het boek kan lezen net voor het slapen of iig in bed, nou dat heb ik braaf gedaan!
Helaas had ik hem al na een paar nachtjes uitgelezen omdat ik hem echt niet weg kon leggen maar wauw wat een mooi verhaal.
Het leest ontzettend prettig omdat er ook niet zoveel achtergrond en dat soort dingen in het boek zitten. Sommige boeken leggen een heel achtergrond verhaal uit waardoor ik meestal al snel de concentratie verlies...

Maar Daniëlle heeft het boek zo geschreven als of het lijkt dat iemand je een horror verhaal verteld bij een kampvuur :).
Dit is zo fijn om te lezen waardoor je het boek maar niet weg wil en kan leggen, je zegt immers ook niet tegen iemand die je een verhaal verteld dat hij nu even stil moet zijn en de volgende dag de rest mag vertellen :D, aangezien (bijna) elk hoofdstuk eindigde met een cliffhanger lees je voor je het weet het hele boek uit.

Het trucje wat in het eind van het boek staat vond ik ook erg leuk bedacht en het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik toch even voor de zekerheid om me heen had gekeken voordat ik in slaap viel. :D

Dit boek is zeker een aanrader!
Tenzij je niet tegen horror verhalen kan maar "je bent toch niet bang???!!"