Je wordt in het verhaal opgezogen.

VandenDriessche 20 oktober 2019
Ik keek al een tijdje reikhalzend uit naar het nieuwe boek van Jonny Bollé. Over het éérste boek Egypisch blauw was ik dol enthousiast ,dus was ik super benieuwd of hij dit kon evenaren. En ja hoor Bloedmaan is een geweldig boek ,het verhaal, de personages, de twist, het plot, alles vloeide op een aangename leesbare manier samen. De personages worden zo gedetailleerd beschreven dat ik ze echt leek te kennen, terwijl ik aan het lezen was zag ik ze zo voor mij. Alhoewel er veel personages in voorkomen en er regelmatig van tijdstip en locatie wordt veranderd, was ik steeds mee met het verhaal, je wordt er als het waren ingezogen. Halverwege het boek denk je, ja...ik weet het plot maar dan krijg je plots een twist en ben je het spoor weer even bijster. Knap Jonny, ik was fan en ik denk dat ik dat nog eventjes ga blijven.

Meer recensies van VandenDriessche