Professor O'Louglin brengt zichzelf in de problemen

veravb 06 juli 2019
De dochter van psycholoog Joe O'Louglin, Charlie, is bevriend met Sienna. Op een avond wordt Sienna vermist en Joe helpt mee zoeken. Hij vindt haar, onder het bloed. In haar huis ligt haar vader, vermoord. Door Sienna?
Joe kan niet geloven dat Sienna haar vader heeft gedood en hij gaat actief op onderzoek. Dat onderzoek komt heel dicht bij hem en hij begaat een stommiteit.
Joe heeft Parkinson, zijn vrouw is bij hem weg, al twee jaar, maar ze zijn nog niet gescheiden dus Joe heeft nog hoop dat ze terug komt.
Bij momenten had ik de indruk dat dit op een liefdesverhaal ging uitdraaien, maar gelukkig kwam de tweede helft op snelheid en werd het spannend.
Dit boek is zeker niet de beste Robotham die ik al gelezen heb, maar als tussendoortje tijdens een zonnige dag is het aardig meegenomen.

Meer recensies van veravb