veravb 21 februari 2014
Tijdens een familie reunie naar aanleiding van een dubbele verjaardag verdwijnt Robert. Niet dat de familie daarvan wakker ligt, hij is de gebeten hond na een schandalig optreden in een tv programma. Wanneer een dag later ook Hendrik verdwijnt is de familie wel in alle staten. Is er een verband tussen beide verdwijningen? Waarom is er geen enkel teken van leven of van de dood, van een ontvoering of dergelijke.
Het onderzoek vlot voor geen meter. Wanneer maanden later per toeval Robert in een diepvriezer gevonden wordt, samen met een tweede lijk wordt het mysterie in eerste instantie alleen maar groter. Waar is Hendrik.
Het onderzoek sleept bijna een jaar aan als er eindelijk een doorbraak is.
Dit boek kon me niet boeien, extreem traag en ik heb op een bepaald moment overwogen om te stoppen. Er is totaal geen actie.
Ik heb al beter boeken van Hakan Nesser gelezen.

Meer recensies van veravb