Een vrouw op de vlucht voor een bericht: ik had er meer van verwacht

veravb 19 juni 2014
Ik had er meer van verwacht op basis van de recensies die ik gelezen had. Hte gaat over een vrouw met 2 zonen waarvan er een Ofer in het leger zit. Ze heeft zich in haar hoofd gehaald dat als ze maar zorgt dat ze niet thuis is op het moment dat er slecht nieuw geleverd wordt, er dan ook niets met haar zoon zal gebeuren. Daarom onderneemt ze een reis door het land. Haar metgezel is een vriend, de beste vriend van haar man, en tevens de vader van een van haar zoons, Ofer. Hij is op een gegeven moment zelf in dienst geweest en zwaar gefolterd geworden. Om de een of andere reden voelt zij zich hiervoor verantwoordelijk. Beetje bij beetje kom je meer te weten over de kinderen, de verhouding met haar man, met hun vriend. Het is een langzaam boek en ik vond het niet spannend.

Meer recensies van veravb