veravb 19 november 2013
Dit is een spannend boek, geen actieboek, maar gewoon degelijk onderzoek.

Een model valt of wordt geholpen te vallen van een balkon en overlijdt. Zelfmoord of moord. Een privédetective wordt op de zaak gezet. Deze man heeft schulden, heeft zijn vriendin verlaten, heeft geen woonplaats en heeft een nieuwe secretaresse die hij niet kan betalen. Plots krijgt hij toevallig een zaak en samen met zijn nieuwe secretaresse duikt hij in de wereld van glitter en glammer, rock heroes, drugs, geld, leugens, bedrog en listen.

Het gebeurt zelden dat ik niet voor het einde weet wie de dader is, maar in dit geval had ik echt geen idee. Ik hoop dat er nog vele van deze boeken volgen want hiermee kan gemakkelijk een reeks gemaakt worden.
Het maakt me niet uit wie het geschreven heeft, J.K.Rowling of Robert Galbraith, het is gewoon een goed boek en ik begrijp wel waarom ze onder een pseudoniem wil schrijven. Geef haar die kans want ze kan echt een goede thriller schijven.

Meer recensies van veravb