Geen topper

veravb 22 juni 2019
Flashback tien jaar terug, twee jonge kinderen, Patrick en Rhys zijn ontvoerd, maar bij de betaling van het losgeld is het misgelopen en daarna is van de jongens niets meer vernomen.
Nu heeft Win een anonieme mail gekregen met de melding dat Patrick gezien is in Londen. Rhys is een neef van Win en wie Win zegt, zegt ook Myron Bolivar.
Beide gaan op onderzoek uit en willen liefst beide jongens terughalen. Bij een reddingsactie kan Patrick gered worden, maar van Rhys is geen spoor. Patrick gedraagt zich vreemd en Myron begint het onderzoek terug bij het begin.
Myron Bolivar heeft enkele kleurrijke medewerkers die in menig boek terugkomen. Daarnaast is de gebruikelijke humor ook aanwezig, afgewisseld met de nodige actie.
Toch was dit niet het beste boek dat ik gelezen heb van Harlan Coben. Het begin vond ik erg atypisch en vreemd om te lezen.

Meer recensies van veravb