Je kan niet anders dan doorlezen tot het einde

veravb 14 juni 2015
Tijdens een stormachtige nacht in de jaren '80 verdwijnt de zesjarige Rosie Thompson uit haar slaapkamer, een slaapkamer die ze deelt met haar tweelingzus Ruby De andere kleinere zus, Eve slaapt in een andere kamer.

30 jaar later is kleine Eve opgegroeid tot een dertiger, ze is professor wiskunde aan een universiteit.

Wanneer in een biechtboek in een afgelegen kapel een zinnetje verschijnt dat verwijst naar Rosie, kan Eve niet anders dan erachteraan te gaan. De politie is er nooit in geslaagd om Rosie te vinden, levend of dood, er zijn geen verdachten opgepakt, het is allemaal onafgewerkt.
De verdwijning van Rosie heeft het gezin Thompson geen goed gedaan en alle overgebleven leden zijn getekend, ook Eve die heel snel volwassen is moeten worden.
De zoektocht naar wat er met Rosie is gebeurd is ronduit spannend.

Ik heb dit boek op een dag uitgelezen, een boek dat ik gewonnen heb via de thrillerclub op hebben.nl.

Meer recensies van veravb