Constant op het verkeerde been

veravb 28 september 2019
Robert Solomon is een bekend acteur in Hollywood, getrouwd met een actrice en het koppel is hot. Op een dag wordt zijn vrouw en een beveiliger dood in bed aangetroffen en uiteraard wijst alles naar Robert Solomon alhoewel die blijft volhouden dat hij het niet gedaan heeft.
Eddie Flynn is advocaat en ex-oplichter en tevens niet geliefd bij de politie omdat hij nogal wat zaken wint wegens fouten gemaakt door de politie. Nu wordt hij ingehuurd om mee de verdediging te voeren van Robert Solomon. Hoe langer het proces duurt, hoe meer Flynn de indruk heeft dat Solomon erin geluisd wordt en dat de dader wel eens dichterbij kan zijn dan iedereen denkt.
Spannend boek, kat en muisspel en intermezzo's vanuit het standpunt van de dader. Daardoor lijk je altijd op de hoogte te zijn en toch is het op het einde nog een verrassing.
Dit is het vierde boek met Flynn als hoofdpersonage en het eerste dat ik gelezen heb, maar ik heb zo het idee dat ik er nog wel meer van zal lezen want het was echt van een hoog niveau. Alhoewel Flynn een ex-oplichter is, lijkt hij me wel recht door zee.

Meer recensies van veravb