Wat een verhaal

veravb 16 februari 2018
Flora Dane is vijf jaar geleden bevrijd van haar ontvoerder. Meer dan een jaar heeft ze gevangen gezeten, geïndoctrineerd, dingen moeten doen die niemand ooit zou moeten doen.
Nu is ze na een avondje uit weer meegelokt door een jager, een dader en ze heeft zich verzet met de middelen die ze in de omgeving vindt. Ze heeft de man vermoord. Wie is hier dader en wie slachtoffer.
DD Warren onderzoekt de zaak, ze is weer in beperkte dienst na haar blessure. Ze onderzoekt de achtergrond van Flora Dane en vindt haar helemaal niet zo onschuldig. Dat verandert wanneer Flora weer verdwijnt.
Heel spannend boek waarin gewisseld wordt tussen het nu, de verdwijning nu en de verdwijning zes jaar geleden. Stukje bij beetje leren we wat er precies gebeurd is met Flora tijdens de eerste verdwijning, wat ze allemaal heeft moeten doorstaan en moeten doen. Vreselijk.

Meer recensies van veravb