Het verhaal wordt verteld vanuit verschillende personen. Je leest het verhaal vanuit Kim, Eva, Martijn en hoofdstukken met een sterretje. Dat zijn de verhalen vanuit de dader. Hierdoor krijg je een compleet beeld en weet je als lezer meer dan de verschillende personages. De stukjes van uit de verschillende personages zijn kort. En dit heeft Yvonne erg goed gedaan, want je verwacht dat dit erg verwarrend wordt, maar dit weet Yvonne toch goed in de hand te houden.

In het begin vond ik het verhaal een beetje wazig en vroeg ik me af waar het verhaal heen moest gaan. Echter des te verder je vordert in het verhaal, merk je dat de puzzelstukjes op zijn plek beginnen te vallen. Echter lange tijd bleef voor mij onduidelijk wie de dader was. Echter op een bepaald moment, bij een stukje met een boek in huis, vielen voor mij alle puzzelstukjes op hun plek en werd voor mij duidelijk hoe het verhaal in elkaar zat. Echter ondanks dat ik het vermoeden had wilde ik toch verder lezen en kon ik het boek pas aan de kant leggen toen ik de laatste bladzijde van het boek las. En daar wist Yvonne me toch nog even goed te verrassen.

De personages zijn goed uitgewerkt, waardoor je ze goed genoeg leert kennen. Echter ik vond ze allemaal niet echt sympathiek overkomen, waardoor ik niet echt meevoelde met een van de personages.

Reacties op: Yvonne houdt de spanning tot de laatste regel vast

Kamer 305 - Yvonne Franssen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,95 Bestel het e-book € 9,99