Wantrouwen wordt opgebouwd......Thriller of YA?

Wendy 07 december 2017 Hebban Team
13 minuten thriller of Young adult? Of laat me gewoon schrijven een boek dat zo spannend is, met een onvoorspelbaar plot.
Jamie gaat met Biscuit zijn hond wandelen en vindt het lichaam van Natascha in een rivier, geen hartslag. De ambulance komt direct ter plaatse, en een mirakel gebeurt, na 13 minuten dood, begint het hart van Natasha terug te kloppen. Als ze bijkomt in het ziekenhuis blijkt dat ze zich niets kan herinneren, haar beste vriendinnen Jenny en Hayley staan direct aan het ziekenhuis. Toch wat zijn hun geheimen? Waarom voelt Natasha een wantrouwen, wat is er die nacht gebeurd? En wat wil Becca, Natascha's gedumpte vriendin?
Dit verhaal is zo geschreven dat het wantrouwen wordt opgebouwd, vraagtekens, wie, wat, waarom? De personages zijn zo verweven met elkaar, en ja hier kan je zoals "13 reasons why" echt een feuilleton van maken. Het verhaal is geschreven vanuit verschillende perspectieven, wat maakt dat je het mysterie langs alle kanten bekijkt.
Het boek is ook in twee delen ingedeeld, wat eigenlijk een schitterend idee, waar deel 1 mysterieus en vol geheimen zit, maakt dat je bij deel 2 blad per blad dichter bij de waarheid komt.

Meer recensies van Wendy