niets is wat het lijkt!

Wendy 31 juli 2018 Hebban Team
Dit boek kon ik niet laten passeren, na al de mooie recensies hier te zien passeren werd mijn nieuwsgierigheid opgewekt. Cody is het thriller debuut van Nederlandse auteur Bernice Berkleef, voor mij wederom een onbekende. Met hoge verwachtingen startte ik aan het boek, de cover heeft iets lief, schattig, de babyschoentjes stralen iets hartverwarmend uit, toch niet is wat het lijkt, wat eigenlijk de slogan van dit verhaal zou moeten zijn!
*Als Jelka om 11 u opstaat, een beetje versuft en in de war strompelt ze naar de babykamer van Cody. Daar treft ze de grootste nachtmerrie, Cody is nergens te vinden. In paniek begint ze naar Oscar, haar echtgenoot te bellen....geen respons. Dan staat de politie voor de deur, Oscar heeft zich gemeld met de Maxi-Cosi, Cody is dood. Jelka haar wereld stort in, wat heeft Oscar ingericht, nee haar man zou zijn kind nooit iets aandoen.....wie is er nog te vertrouwen? Was haar leven een illusie?

Wat een spannend pareltje, aanrader voor lezers die van spanning houden maar er zit toch ook een hoog roman gehalte in het verhaal, keuzes die gemaakt worden waar geen weg meer terug is! Het boek is ingedeeld dat je vanuit verschillende perspectieven, Oscar en Jelka, dagboek vanNadine en Lena (moeder Jelka). De stukjes van de puzzel worden je aangegeven toch wat een plotwisseling, dit zie je gewoon niet aankomen! Aanrader van jewelste!

Meer recensies van Wendy