Wel alle sterrenstelsels!!!!!!!

Wendy 01 juni 2017 Hebban Team
Hoe kan ik de boeken "The lunar Chronicles" omschrijven? Magisch, cyborg , ruimte, sterren, spannend, prinses en prins, er zijn zoveel trefwoorden, en geen enkel trefwoord omschrijft voor mij juist wat het is. Na deel 2 dacht ik hoe gaan ze dit overtreffen, hoe gaat de auteur er een vervolg opmaken dat je op het puntje van je stoel zit, dat je geen overspoeling krijgt van clichés of het saai wordt. Wel CRESS is voor mij, als derde deel zo geslaagd, rapunzel die in een satelliet zit opgesloten, een beschrijving van Cress 7 jaar opgesloten door koningin Levana, nooit de aarde gezien, een beetje verwilderd, en dan beslist ze om met Cinder mee te gaan vluchten. Elke personage komt wederom aan bod, voor mij was het boek weer zeer duidelijk en wordt je gewoon meegezogen, zit je naast Cinder, en wil je samen met haar de aarde redden, hier zit een echte fan (wie had dat ooit van mij gedacht).

Meer recensies van Wendy