Wendy VIP Club

Na het eerste deel te hebben gelezen van deze trilogie, startte ik direct in deel 2, wat ik eigenlijk elke lezer aanraad, want deze boeken kan je best na elkaar lezen.

*Nadat Sofia ontsnapt is onder de macht van Franz Oswald, probeert ze een eigen leven op te bouwen maar niets is minder waar. Franz Oswald zit in de gevangenis maar vanuit de gevangenis blijft de obsessie naar Sofia maar toenemen. De sekte Via Terra groeit ook gewoon door en op het eiland blijven de sekteleden verder onder het plak van Oswald. Samen met Simon en Elvira probeert Sofia te vechten om een leven zonder Via Terra op te bouwen, gaat dit hen lukken?

Wat ik direct opmerkte was dat je in deel 2 meer door de ogen van de bijpersonages ziet, Simon, Elvira, Benjamin krijgen een grotere rol in het verhaal. Zo kijk je ook door hun ogen naar Sofia en dit is zeker een pluspunt, als lezer krijg je een beter beeld van het personage Sofia. Ook kan je dit boek meer onder het genre thriller plaatsen dan deel 1, sommige stukken waren zeer wreed en aangrijpend vooral de verkrachtingsscene nemen je bij je strot als lezer. Toch kabbelt het verhaal op sommige momenten wat verder en verloor ik af en toe mijn concentratie, zeker geen slecht boek en blijft mijn nieuwsgierigheid groot naar deel 3.

Reacties op: Op sommige momenten kabbelde het verhaal wat verder....

De sekte herrijst - Mariette Lindstein
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 9,99