spanning wordt opgebouwd!

Wendy 20 juni 2018 Hebban Team
Na het lezen van "de therapie", kon dit boek niet achterwegen blijven. Ik had hoge verwachtingen, de rode cover, de auteur maar tevens, de score op het boekenflap , die van bekende Hebban medelezers is, wat een kers op de taart is.
- Martin Schwartz undercover agent en tevens psycholoog leeft met een vreselijk verlies. Vrouw Nadja en zoontje Timmy zijn ooit verdwenen op de Sultan of the Seas, een groot cruiseschip. Hun verdwijning wordt afgeschreven als zelfdoding, 5 jaar later krijgt Martin een verdacht telefoontje, een vrouw beweert meer te weten van de verdwijning. Martin aarzelt niet en vertrekt onmiddellijk naar de Sultan. Hoeveel passagiers 23 zijn er?

Deze spannende thriller is er één die je niet weg kan leggen, geen woord te veel, de spanning wordt onmiddellijk opgebouwd, de auteur weet heel het verhaal door je in de ban te houden. Op het moment dat je denkt "ja ik heb het door", komt er een plotwisseling! De setting van het verhaal is natuurlijk de cruise, normaal hou ik niet van één setting en toch werd het voor mij op geen enkel ogenblik saai. Wie wil er nog een cruise gaan doen, na deze mysterieuze thriller!

Meer recensies van Wendy