Een spannend tussendoortje!

Wendy 21 augustus 2018 Hebban Team
Bart Debbaut is voor mij geen onbekende, zijn schrijfwijze, verhalen spreken me telkens aan, al sprak dit boek me minder aan, was het hoofdpersonage dat me minder aansprak of dat de spanning op bepaalde momenten een zijweg nam naar beschrijvingen die voor mij onnodig waren. Toch heeft meneer Debbaut een belangrijk thema naar voor gebracht. Het boek is een spannend tussendoortje en leest wederom (zoals alle vorige verhalen) zeer vlot.

*Philippe is met zijn vrouw Ilse en de twee kinderen keren terug van een mooie vakantie. Op het vliegtuig komt er een mooie Arabische vrouw naast hem zitten, hun gesprek gaat over koetjes en kalfjes, toch kan Philippe zijn ogen niet afhouden van de mooie Leila. Dan vraagt Leila of ze de sudoku in zijn krant mag invullen. Als hij de krant terugkrijgt staat er "help me", Leila verdwijnt in de massa. Philippe kan deze hulpkreet niet loslaten en gaat op onderzoek, zonder te beseffen in welke wespennest hij terecht komt!

Meer recensies van Wendy