Kun jij Grace redden?

Wendy van Lierop 04 oktober 2016
Iedereen kent wel het perfecte koppel. Een koppel wat altijd verliefd op elkaar is en waar het huis er altijd perfect uitziet. Jack en Grace zijn zo’n stel. Ze hebben het perfecte leven aan de buiten kant. Als je binnen kijkt als ze niet meekijken dan zie je een hele andere kant. Hier komt Grace tijdens haar huwelijksreis naar Thailand achter. Vanaf die dag is alles anders en weet ze niet meer wat de werkelijkheid is. Jack laat haar nooit alleen.

Grace heeft een gehandicapt zusje, Millie, hier heeft ze alles voorover en ze heeft haar beloofd dat Millie na het 18de verjaardag bij haar en Jack mag komen wonen. Dit vooruitzicht maakt Grace erg bang.
Achter gesloten deuren is een psychologische thriller die je niet loslaat. Je wordt als vrouw op jezelf terug geworpen en je kan niemand meer vertrouwen. De smoesjes die je elke keer weer bedenkt als je niet naar een gezellig afspraakje met vriendinnen mag gaan worden eindeloos. Je man laat je niets zonder hem doen. Ontsnappen is onmogelijk.

B.A Paris heeft een unieke thriller geschreven. Achter gesloten deuren is geen who don it of we gaan opzoek naar een dader. Achter gesloten deuren gaat over een perfect koppel, dat iedereen kan zijn. De angsten worden goed beschreven en komen echt binnen. Je wil Grace zo graag helpen. Achter gesloten deuren is een thriller die je deze herfst gelezen moet hebben.

Meer recensies van Wendy van Lierop