Wendy van Lierop 25 oktober 2011
Het is Tess Gerritsen weer gelukt me te laten zweten en baden in een goed verhaal. De spanning is vanaf de eerste bladzijde aanwezig en liet me niet meer los.

In het Crispin Museum wordt een mummie gevonden, maar deze blijkt niet uit de oudheid te komen. Er is een moordenaar die een verzameling vrouwen aan het maken is. Josephine is een jonge archeologe die door het museum in dienst genomen wordt om de mummie te onderzoeken. Ze heeft een duister verleden en blijkt een andere naam te hebben. Er zijn veel leugens in haar leven. Deze leugens kosten haar bijna het leven.

Maar natuurlijke zijn Jane en Maura er en zij gaan er voor de volle 100 procent in. Jane is een echte vastbijter en ze gaat nooit vervelen. De wending van het verhaal is geweldig gevonden en super bedacht.

een echte pageturner van pagina 1 tot het einde. Een echte aanrader!!!!

Meer recensies van Wendy van Lierop