Geweldig boek, zou iedereen gelezen moeten hebben!

WendyBlogt 22 oktober 2020
Ik was erg benieuwd naar dit boek omdat er vol lof over gesproken werd. Bij de bieb werd aangegeven dat er al meer als 50 reserveringen stonden. En we van de week lang in de auto zaten heb ik het boek als ebook gekocht.

Ik had er natuurlijk al mooie plaatjes van gezien met geweldige teksten. Een van de eerste pagina’s was die met een muziekblad echt geweldig. De inleiding was best lang maar ik ging het toch maar even lezen en toen kwam ik dit tegen:
"Je bent net bij het begin begonnen, wat indrukwekkend is, want ik begin zelf meestal in het midden en lees nooit introducties."

Of het stukje

"Begin gerust middenin Klad er maar op, kreuk de hoeken en laat het goed beduimeld achter."

Je wordt dus aangemoedigd om er een persoonlijk boek van te maken, ik zal dat niet zo gauw doen denk ik. Met een ebook is dat natuurlijk ook wat lastig. De tekeningen zijn zo mooi in hun eenvoud.
Ik heb het boek in 1 ruk uitgelezen en daarna weer een paar keer teruggebladerd. Er staan zoveel wijsheden in waar je normaal niet bij stilstaat. Ik ga ook zeker nog een echt boeken exemplaar van dit boek kopen. Al is het alleen al om in de kamer open neer te zetten. Ik ben ook wel benieuwd geworden naar de engelse versie van dit boek. Ik ga dit boek ook zeker met de kinderen doorlezen.

Meer recensies van WendyBlogt