Een boek wat lekker weg te lezen is

WendyBlogt 20 september 2020
Ik ben meteen in het boek begonnen. Er wordt zeer helder en beeldend geschreven. Het hele verhaal is zo beschreven dat het je in een in een soort van spanning houdt, van voor tot achter. Je weet niet welke kant het op gaat en hoe het verder gaat. Welke keuzes er gemaakt gaan worden en wat de uitkomst ervan is. Het zorgt ervoor dat je blijft lezen zodat je snel te weten komt welke kant het verhaal op gaat. En wat er dan weer komt. Het is zo geschreven dat het goed te volgen is en je zelf in het verhaal wordt meegezogen en de keuzes voor haar zou willen maken.

Anna, de hoofdpersoon wordt goed beschreven daardoor leer je haar goed kennen. Dit is ook zo voor de andere personen in het boek zo. Je weet zelfs (bijna) hoe ze denken. Omdat het zo beeldend geschreven is kun je het als een film voor je zien.

Meer recensies van WendyBlogt