Genoten van begin tot eind.

Wesley Wijnants 19 januari 2015
Revival was mijn eerste King-boek, dus mijn mening is niet bevooroordeeld.door het lezen van eerdere boeken van King.

Vanaf de eerste bladzijde weet het boek me bij de strot te grijpen. Doordat het in de ik-vorm geschreven is, leef je helemaal mee met hoofdpersoon Jamie Morton.
Het is.knap.hoe King een hele levensloop zo.weet te vertellen, dat het altijd spannend blijft. Steeds werd ik gedwongen om verder te lezen, omdat ik wilde weten hoe het nu weer verder ging. Ondanks het feit dat ik weet dat het fictie is, ga je bijna geloven dat het allemaal.zomaar waar kan zijn. En dan heb ik het over 'hiernamaals' dat King beschrijft.

Het was een geweldig boeiend verhaal. Niet eng of angstaanjagend maar gewoon spannend. Ik heb het bijna in één ruk uitgelezen.

Lezen, dit boek!

Meer recensies van Wesley Wijnants